Setkávání seniorů SPOLU
- Vedoucí:
- Mgr. Martina Krejčířová
Mobil: 777 729 521
Zástupce vedoucího, sociální pracovnice: - Mgr. Eva Tkadlecová
Mobil: 777 729 522
Soc.pracovnice: Mgr. Kateřina Neugebauerová
Šířava 1295/27, 750 02 Přerov
E-mail: seniori@prerov.charita.cz
Aktuální program ZDE
Provozní doba: Pondělí Provozní doba služby: 08:00 - 16:30 hod. 08:45 - 9:45 cvičení 10:15 - 11:45 přednáška, rukodělky, cvičení paměti (dle aktuálního programu) 12:30 - 14:30 internet 15:00 - 16:30 PC kurzy
Úterý Provozní doba dlužby: 08:30 - 12:00 hod. 09:00 - 10:00 angličtina I.skupina 10:30 - 11:30 angličtina II. skupina Středa Jedenkrát měsíčně vycházky nebo výlety dle aktuálního programu.
Čtvrtek Provozní doba služby: 07:30 - 12:30 hod. 08:15 - 09:15 cvičení - smovey kruhy 09:45 - 10:45 cvičení - jóga 10:45 - 11:45 cvičení pro správnou chůzi
Poslání
Posláním Setkání seniorů SPOLU je nabídnout bezpečný a přátelský prostor, kde mohou trávit čas ve společnosti ostatních. Podpořit aktivní a smysluplné trávení volného času.
Nabízené aktivity
- Vycházky a návštěvy muzeí.
- vycházky, návštěvy muzeí
- Besedy a přednášky.
- Internet.
- Rukodělné činnosti.
- Cvičení.
- Cvičení paměti.
- Poradentství.
- Pomoc při vyřizování běžných záležitostí.
- Fakultativní služby: Výlety, počítačové kurzy, anglický jazyk.
Cílová skupina
- Navštěvovat nás může kterýkoliv senior nebo osoba se zdravotním postižením, která je vzhledem ke svému zdravotnímu stavu schopna se samostatně do aktivit zapojit, tj. její zdravotní stav umožňuje účast na aktivitách.
Cíle služby
- Umožnit seniorům aktivní a smysluplné trávení volného času.
- Posilovat sociální kontakt a podporovat vzájemné vztahy.
- Předcházet sociální izolaci a pocitu osamělosti.
- Podporovat duševní pohodu a zdraví seniorů.
Hlavní zásady poskytované služby
- Zásada individuálního přístupu
- Ke každému uživateli je přistupováno individuálně, podle jeho potřeb a stanovených cílů.
- Respektování lidské důstojnosti
- Uživatel je přijímán bez ohledu na jeho sociální a společenské postavení, s ohledem a úctou ke každé lidské bytosti a jeho způsobu rozhodování a přistupování k životním hodnotám. K uživateli je přistupováno bez ohledu na etnickou příslušnost, rasu, barvu pleti, sexuální orientaci, náboženské a politické přesvědčení. Respekt je vyžadován od uživatele a jeho blízkých i směrem k pracovníkům.
- Zásada přiměřené podpory
- S uživatelem služby je pracováno tak, aby se neprohlubovala jeho závislost na sociálních službách a sociálním systému, ale naopak, aby se učil v co nejvyšší míře přebírat odpovědnost za vlastní osobu.
- Zásada nestrannosti
- K uživateli je přistupováno bez jakékoliv předpojatosti a zaujatosti, bez ovlivnění vlastními názory, pocity, politickým a náboženským přesvědčením.
- Zásada mlčenlivosti
- Všichni pracovníci jsou vázáni mlčenlivostí o věcech uživatelů, které se dozví v souvislosti s výkonem svého zaměstnání.
- Zásada odbornosti a týmové práce personálu
- Důraz je kladen na vzdělávání pracovníků, vzájemnou komunikaci (sdílení informací).
Leták služby
Leták ke stažení PDF: Setkávání seniorů SPOLU.pdf


